Vibor Handžić u ovim ulicama predložio ograničenje brzine na 30 na sat
Vibor Handžić u ovim ulicama predložio ograničenje brzine na 30 na sat
14.12.2023.
Vibor Handžić, zastupnik Naše stranke u Skupštini Kantona Sarajevo, predložio je uvođenje ograničenja brzine u ulicama Zelenih beretki i Branilaca Sarajeva na 30 kilometara na sat.
„Navedene ulice su de facto i pješačke zone. S obzirom na to da u tom području postoji veliki broj ugostiteljskih objekata, kao i činjenice da se njima kreće ogroman broj pješaka, brzina ne smije biti preko 30 na sat. Moramo se truditi da sigurnost pješaka bude na najvećem nivou svugdje, a pogotovo tamo gdje su oni više nego očekivani i dominantni učesnici u saobraćaju, kakav je slučaj u pomenute dvije ulice. Sigurno ćemo ovom odlukom smanjiti broj saobraćajnih nesreća s povrijeđenim pješacima, među kojima opet poseban senzibilitet moramo gajiti prema slobodnom kretanju djece. U saobraćaju definitivno nekog moramo ograničiti da bismo nekom povećali slobodu. S obzirom na to da vozači privatnih automobila predstavljaju najveću opasnost, ograničenje se mora odnositi na njih.“
Ne živimo od namještanja tendera ni rasipanja državne imovine, već od povjerenja naših članica, članova, simpatizerki i simpatizera da će njihov novac biti utrošen na izgradnju pravednijeg društva.
Budite jedna ili jedan od njih. Donirajte!
Vibor Handžić u ovim ulicama predložio ograničenje brzine na 30 na sat
Vibor Handžić, zastupnik Naše stranke u Skupštini Kantona Sarajevo, predložio je uvođenje ograničenja brzine u ulicama Zelenih beretki i Branilaca Sarajeva na 30 kilometara na sat.
„Navedene ulice su de facto i pješačke zone. S obzirom na to da u tom području postoji veliki broj ugostiteljskih objekata, kao i činjenice da se njima kreće ogroman broj pješaka, brzina ne smije biti preko 30 na sat. Moramo se truditi da sigurnost pješaka bude na najvećem nivou svugdje, a pogotovo tamo gdje su oni više nego očekivani i dominantni učesnici u saobraćaju, kakav je slučaj u pomenute dvije ulice. Sigurno ćemo ovom odlukom smanjiti broj saobraćajnih nesreća s povrijeđenim pješacima, među kojima opet poseban senzibilitet moramo gajiti prema slobodnom kretanju djece. U saobraćaju definitivno nekog moramo ograničiti da bismo nekom povećali slobodu. S obzirom na to da vozači privatnih automobila predstavljaju najveću opasnost, ograničenje se mora odnositi na njih.“
Ne živimo od namještanja tendera ni rasipanja državne imovine, već od povjerenja naših članica, članova, simpatizerki i simpatizera da će njihov novac biti utrošen na izgradnju pravednijeg društva.
Budite jedna ili jedan od njih. Donirajte!
Kategorije
Posljednje novosti