Zbog uslova izazvanih koronavirusom na području TK, učenici osnovnih i srednjih škola i u tom kantonu, umjesto redovne, pohađaju online nastavu. Na dosadašnji njen tok, uspjehe, ali i nedostatke, osvrnuli su se iz Gradskog odbora Naše stranke u Tuzli predlažući i rješenja „Bez obzira na sve nedostatke i manjkavosti obrazovnog sistema pokazalo se da je postojeća platforma za online nastavu dobar način komunikacije i savladavanja nastavnog gradiva, ali isto tako da su se svi akteri, Ministarstvo, Pedagoški zavod i prosvjetni radnici brzo i kvalitetno prilagodili novim uslovima. Na osnovu pritužbi i nezadovoljstva iskazanih od strane učenika i njihovih roditelja, a koje se odnose na količinu nastavnog gradiva, načine njegovog prezentovanja, a posebno na način ocjenjivanja kod pojedinih prosvjetnih radnika moramo skrenuti pažnju i na dosad uočene nedostatke.
Smatramo da je gradivo koje se šalje učenicima povremeno neprilagođeno novim uslovima rada, da pojedini nastavnici nisu razdvojili bitno od nebitnog, da nisu korigovali kriterije i da samo proslijede informacije za učenike, a time i za roditelje, a onda čekaju povratnu informaciju, a da ih pri tome ne zanima kako će djeca do nje doći ili koliko će vremena potrošiti. Bez obzira na činjenicu da su Ministarstvo obrazovanja i Pedagoški zavod TK dali uputstva kako i na koji način raditi u ovakvoj situaciji, čini se da se njihove preporuke ne poštuju od strane pojedinaca. Osim opširnog i nepotrebnog učenja činjenica, i ocjenjivanje je upitno, pogotovo što je krenulo i prije nego je to određeno. Naime, preporuke je da se tek u trećoj sedmici djeca počnu ocjenjivati, a mi pouzdano znamo da se ocjene daju još od prve sedmice i ono što je najlošije jeste da su te ocjene prilično proizvoljne i da ne motivišu učenike za rad. Ne želimo umanjiti vrijednost rada prosvjetnih radnika i njihov nemjerljiv doprinos u ublažavanju situacije izazvane pandemijom COVOD-19, ali sugerišemo da se ovakva situacija ne može i ne smije koristiti za ličnu afirmaciju, promociju i dokazivanje autoriteta pojedinih nastavnika. Pozivamo prosvjetne radnike da i ovaj put budu avangarda, kao što su bili uvijek, ali da shvate da djeca nisu moneta za potkusurivanje. Zato tražimo od svih aktera koji učestvuju u realizaciji online nastave da striktno poštuju pravila, uputstva i principe koji se odnose na realizaciju online nastave, ali i da primjenjuju iskustva drugih kako bi ova nastava polučila najbolje rezultate. Želimo naravno izraziti pohvale za sve prosvjetne radnike koji nisu prošli edukaciju vezanu za online nastavu, a koji su u vrlo kratkom vremenu usvojili neophodna znanja i ista počeli primjenjivati na veliko zadovoljstvo njihovih učenika.
Zbog ove, ali i mogućih drugih nedaća koje nas mogu zadesiti u budućnosti, te zbog najavljene digitalizacije obrazovanja u TK , Ministarstvo obrazovanja i Pedagoški zavod TK bi po završetku stanja nesreće, morali provesti masovnu edukaciju prosvjetnih radnika kako bi spremno dočekali nove izazove.“