Gradski odbor Naše stranke Bihać reaguje na predizborna obećanja vlasti koja se tiču izgradnje aerodroma u Golubiću podsjećajući na dva prethodna nikad izgrađena aeorodroma.
Bihać i cijela Krajina, kad je o saobraćajnoj infrastrukturi riječ, jedan su od najzapostavljenijih dijelova BiH. Željeznice nema, a do Sarajeva, glavnog grada BiH, po oronulim cestama se putuje po pet i više sati. Otud se pred svake izbore vlast trudi da daje megalomanska obećanja upravo u vezi sa saobraćajem. I to ne bilo kakvim, nego avionskim.
Prvo se kao “jedino ispravno” rješenje za uključivanje Bihaća i Krajine u zračni saobraćaj nudilo reaktiviranje aerodroma Željava, vojnog aerodroma iz Jugoslavije devastiranog u ratu. Tu priču je 2011. godine plasirao tadašnji premijer Unsko-sanskog kantona Hamdija Lipovača pred hrvatskim predsjednikom Ivom Josipovićem i članom Predsjedništva Bosne i Hercegovine Bakirom Izetbegovićem.  Obećavao je da će biti dovoljno profitabilan da osigura prihod za pokriće ukupnih troškova pogona koji su uključivali i plaće za četiri hiljade zaposlenih (u emotivnom nastupu Lipovači se omakla brojka od 40 hiljada). Njegova izgradnja povezivana je bila i s napretkom turizma. Kargo (teretni) aerodrom Željava, kakav je bio njegov  idejni naziv, uzeo je danak u satima naklapanja i ubjeđivanja u skupštinskim klupama, angažiranju ljudskih potencijala i, konačno, potrošenog javnog novca na saniranju jedne od dviju pista koje se nalaze na teritoriji BiH. Od glamuroznog obećanja nakratko je postao i predmet špekulacija koje su ulijevale strah građanima Bihaća da će postati odlagalište nuklearnog otpada. Na sreću, taj strah je, bar privremeno, otklonjen.
Osim Željave, u političkim obećanjima zračna veza Krajine sa svijetom trebao je postati mali aerodrom u Ćoralićima kod Cazina. Ni od te priče nije bilo ništa.
Danas na realizaciji novog “jedinog ispravnog rješenja” rade i mnogi od onih koji su zagovarali Željavu. Sad je „jedino ispravno rješenje“ aerodrom Golubić čija izgradnja objektivno još nije počela, ali provedene procedure javnih nabavki govore o tome kako će dva miliona KM biti potrošena u svrhu koju je odredila politika a ne struka.
Iz Gradskog odbora Naše stranke u Bihaću pozivamo sve koji javni novac stavljaju u funkciju, bez prethodno provedene nezavisne i stručne analize opravdanosti, a radi zadovoljenja partikularnih interesa stranaka i neformalnih interesnih skupina, posebno u predizborno vrijeme, da odustanu od takvih projekata uvažavajući aktuelno ekonomsko stanje u čiju kompleksnost ni sami ne sumnjaju. Pozivamo i građane da dobro razmisle da li da iskažu bilo kakvu podršku onima koji obećavaju aerodrome.