Najavljeno usklađivanje nastavnih planova i programa Srbije i Republike Srpske, kad je riječ o tzv. nacionalnoj grupi predmeta još je jedan primjer koji dokazuje da se u BiH obrazovanju pristupa više s ideološke i političke, nego s pedagoške i didaktičke strane. Više u interesu političara nego u interesu djece, oglasili su se iz Naše stranke.

Žalosno je da kada vlastodršci ne znaju ili ne žele da rade svoj posao, te kada već odluče da kao loši student prepisuju, ne prepisuju od najboljih, već od njima sličnih. Naime, ako već sami ne mogu proizvesti kvalitetne nastavne planove i programe, zaduženi za obrazovanje u bilo kojem dijelu BiH trebali bi prepisivati od zemalja čiji je obrazovni sistem znatno razvijeniji i svrsishodniji. U krajnjem slučaju, srbijanski eksperti već godinama ukazuju na manjkavosti svoga obrazovnog sistema i sugeriraju inovacije po uzoru na skandinavske i druge uspješne svjetske modele. To dokazuje da vlasti Republike Srpske ovim izmjenama ne žele da unaprijede obrazovni sistem u korist budućih generacija, nego u svrhu dobivanja jeftinh predizbornih političkih poena pa čak i po štetu djece svih građana ovoga entiteta, ali ne i po štetu njihove djece jer se djeca političara koji uništiše obrazovni sistem svoje zemlje obično školuju negdje vani. Da se ne lažemo, nije tajna da je u ovom momentu obrazovni sistem Republike Srbije, ali i drugih naših susjeda, uređeniji nego u našoj zemlji, ali je i dalje duboko kompromitiran ideologijom i neusklađenim nastavnim sadržajima za stoljeće u kojem živimo. Dakle, ova odluka koja dolazi od onih koji sebe nazivaju nadležnima u RS-u nije motivirana strukom nego isključivo dnevnom i predizbornom jeftinom politikom. Ništa bolje stanje nije niti u školama koje rade po hrvatskom i bosanskom programu, koji, također, u najvećem broju slučajeva, ne teže kvaliteti nego isključivo potenciranju nacionalnih, pa nerijetko i nacionalističkih elemenata, a sve nauštrb znanja i stručnosti.

U Našoj stranci borit ćemo se da nastavni planovi i programi budu usklađeni s ishodima učenja, s onim što učenik mora znati prilikom završetka bilo kojeg nivoa obrazovanja da bi se bolje pozicionirao u odnosu na zahtjeve koje savremeni svijet pred njega postavlja. Pogotovo s obzirom na zahtjeve globalnog tržišta rada. Na kraju, borit ćemo se da se obrazovanje ne dijeli na srpsko, hrvatsko, bošnjačko ili pak bosansko, nego na kvalitetno i još kvalitetnije od kojeg će i Srbi  i Hrvati i Bošnjaci i svi hrađani Bosne i Hercegovine imati koristi za sebe i svoju djecu”, rekao je profesor Damir Marjanović.

PODIJELI