Zastupnica Naše stranke u Skupštini KS Sabina Ćudić oglasila se povodom poništavanja revizije NPP za BHS jezik i književnost od strane Ministarstva obrazovanja KS, a koju je ponudila Komisija za reviziju imenovana od samog Ministarstva.

„Komisija nije poništila važeći NPP, niti je izbacila bilo šta konkretno iz njega, već je nastavnicima ostavila da sami izaberu 25% sadržaja lektire u skladu s ciljevima nastave. To je sasvim opravdano, jer upravo su nastavnici najkompetentniji da učestvuju u reformi. U vezi s tim, Komisija je napravila prijedlog dodatne literature, koji je na sastanku Aktiva nastavnika BHS jezika i književnosti – oko 200 nastavnika ovog predmeta glasanjem usvojen“, dodala je Ćudić.

„I premda su nastavnici i Prosvjetno-pedagoški zavod potvrdili dokument stručne Komisije, ministar Kazazović je na kraju podlegao pritisku SDA, iz koje su proistekle potpuno neistinite tvrdnje – da su revizijom iz NPP-a ‘izbačeni pojedini bošnjački pisci’“, kazala je.

„To što je neko zlonamjeran pretpostavio da će nastavnici – ako im se da sloboda odabira 25% lektire – izbaciti samo bošnjačke pisce, izraz je opasnih šovinističkih pretpostavki i uvreda za nastavnike, i nikako nije smjelo biti povod da se revizija poništi. O tih 25% izmjena moglo bismo govoriti tek nakon što bismo vidjeli na koji način bi se NPP primijenio u praksi, ali pripisivati nedonešene odluke i zlu namjeru nastavnicima je krajnje problematično. Sigurna sam da nastavnicima u KS-u nije cilj izacivati bošnjačke pisce iz lektire, što im bolesne osude unaprijed pripisuju. Nastavnici nisu šovinisti, a onaj ko ih je optužio za to treba da se stidi“, dodala je.

„Vodeći se tim iracionalnim pretpostavkama, ministar je poništio reviziju i omalovažio 200 nastavnica i nastavnika, njihovu stručnost i kompetentnost; suspendirao je reviziju u kojoj su prvi put učestvovali nastavnice i nastavnici“, kazala je Ćudić.

Zastupnica Ćudić pozvala je Ministarstvo da izađe u javnost sa zvaničnim objašnjenjem o razlozima za poništavanje revizije, koju je izglasalo 200 članova Aktiva nastavnika BHS jezika, te da se odredi – da li učionicama vlada apsolutno SDA ili se nastavnici smiju uplitati u svoj posao?