Edin Forto, zastupnik u Skupštini Kantona Sarajevo, kazao je da je zaključak o privremenom upravitelju u GRAS-u pozitivan iskorak ali da je pitanje da li Vlada ima hrabrosti da riješi stanje u GRAS-u. Također, Forto upozorava da je ministar saobraćaja odgovoran što nisu ponuđene alternative i što ne postoji vizija kako riješiti pitanje javnog saobraćaja u Kantonu Sarajevo.
 
“Potrebno je osigurati prostor da privatni sektor uzme veće učešće u linijama javnog prevoza, profitabilnih i neprofitabilnih, kako bi obnovili brojne linije minibus i autobuskog saobraćaja. Također, veći fokus javnog preduzeća treba staviti na upravljanje mrežom, te osiguranje uslova za bolje funkcionisanje zdravih dijelova preduzeća poput tramvajskog i trolejbuskog saobraćaja. Istovremeno, ministarstvo se mora pozabaviti formiranjem jedinstvenog sistema naplate za sve prevoznike, kao i propisivanjem standarda prijevoza, kako kod državnog, tako i kod privathih prijevoznika”, kazao je zastupnik Forto.
 
“Općine trebaju pratiti primjer Starog Grada, gdje je nakon inicijative vijećnika općina  osigurala sredstva za minibus vozila za linije na lokalnom nivou. GRAS je postao političko pitanje, u kojem Vlada kalkuliše u strahu od radnika, ali javni prevoz nije stvar kalkulisanja. Opozicija nudi alternativna rješenja i svjesni smo da će ovo pitanje pasti na teret nas koji ćemo na vlast doći 2018. godine”, zaključio je Forto.