Članica Gradskog odbora Naše stranke u Zenici Ešefa Karić podnijela je inicijativu da se profesori razredne nastave, koji su na evidenciji zeničkog Zavoda za zapošljavanje, uključe u rad sa djecom u inkluziji i na taj način ostvare mogućnost polaganja stručnog ispita.

“Inkluzija kao sistem školstva je novina u obrazovanju i podrazumijeva da se djeca sa poteškoćama u razvoju uključe u redovan sistem praćenja nastave sa djecom koja nemaju poteškoće u razvoju. Ovaj sistem podrazumijeva da svako dijete koje je uključeno u redovan proces školovanja ima svoga asistenta. Veliki problem je to što se djeci sa poteškoćama u razvoju ne prilagođava nastavni plan i program, niti imaju potrebna pomagala i asistenta koji im je prijeko potreban”, rekla je Karić.

Članica Naše stranke ističe da bi ovom inicijativom mogli biti ublaženi efekti prekomjernog upisa kandidata na smjer-razredna nastava na Filozofskom fakultetu u Zenici.

“Idejni prijedlog rješenja jeste da se provjeri broj nezaposlenih profesora razredne nastave na zeničkom Zavodu za zapošljavanje i postigne dogovor da oni uzmu učešće u nastavi pružajući pomoć djeci u inkluziji, na taj način ostvarujući mogućnost polaganja stručnog ispita”, dodala je Karić.